środa, 6 marca 2013

MARZENIA I SNY

                             Na dobry początek blogowania --> nigdy nie przestawaj marzyć/śnić!!!!
 Pierwszy ( zobaczymy czy ostatni post o mnie):

Witam serdecznie,
nazywam się Anna Kamyszek i jestem pasjonatką wspomagania potencjału osób, grup i zespołów oraz rozwoju osobistego.
Zawodowo jestem psychologiem i pedagogiem (Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu), coachem oraz trenerem biznesu i umiejętności psychospołecznych. Pracuję zgodnie z kryteriami etyki PTP oraz ICF – korzystam z superwizji oraz biorę udział w procesie międzynarodowej certyfikacji coachów ICF (www.icf.pl).
W swojej pracy kieruję się indywidualnym podejściem zarówno w stosunku do klienta, jego wyzwania lub problemu oraz kontekstu w którym się znajduje. Dzielę się ze swoimi Klientami pokładami energii i motywacji. Inspiruję!
Moją pasją są również sztuki plastyczne, film i literatura, podróże oraz aktywny wypoczynek.      W swojej pracy sięgam często po aktywne, kreatywne metody i techniki. Nieustannie rozwijam swój potencjał oraz aktualizują wiedzę, doświadczenie  i umiejętności. Prowadzę stronę na FB: Stacja Inspiracja i Motywacja oraz bloga www.coaching-under-30.blogspot.com

Zapraszam również na mój profil z opiniami Klientów coachingu na http://dobrycoach.pl/coach/anna-kamyszek

 Przykładowe opinie Klientów coachingu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz